fredag 25 februari 2011

och titta ut...

...ur Gästrummet. Vid sängens huvudände har jag satt upp en gammal bonad som har funnits i släkten sedan långt tillbaka. På den andra väggen en av Jennys avlagda affischer som jag tyckte var fin.


Och här är vägglampan som jag fyndade för 20:- för ett par veckor sedan.
När jag ser rummet så här på bild så tänker jag att det kanske skulle vara vita väggar...men, men...det är så rofullt och varmt därinne tycker jag; skulle bli kallare med vitt, fast det gör sig klart bättre på bild.



Kudden har jag sytt av en gammal linneduk och det fina vykortet med änglarna på har jag fått av en go' arbetskamrat och ramade genast in det. Det är så underbart fint. Tack, Åsa!


Och här blommar det! Ha en trevlig fredagkväll, snart börjar Let's Dance - det ska jag titta på. Hejja Frank! :) I MORGON  ska Jenny och jag se på Melodifestivalen i Malmö Arena!


KRAAAAM!

2 kommentarer:

  1. Trevlig helg! O jag tycker inte du ska byta ut färgen mot vitt, det ser varmt o ombonat ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, Birgit! Ha en trevlig helg du med, du vet ju vad jag o Jenny ska göra...;) Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥