torsdag 19 maj 2011

Annorlunda rum

Gokväll;)

När jag behöver pigga upp mig en aning så brukar jag ta en tur till
Annorlunda rum i Osby.  

Jag blir så glad av nya saker. Det behöver inte vara så märkvärdigt - idag köpte jag mig en marockansk skål i lila. Å, himmel så glad jag blev! :)

Ett tag.
Kanske är det ett beroende? Ganska vanligt sådant, tror jag. Eller?
Det håller inte i sig så länge, men varje gång jag tar en lov in i vardagsrummet och ser den nya skålen så blir jag lite gladare.

För det är ett sån't fasligt tråkigt väder...:)


Några bilder inifrån butiken.

Bilden är klickbar:)

En liten bråkdel av allt som finns här.


Skulle vilja ha de stora ribbade lådorna med handgrepp att ha ute till blomkrukor som inte används


På kvällen var jag och hämtade en cykel med fina Åsa. Kunde inte låta bli att fotografera detta träd, det var så vackert!  


En liten close-up på blommorna. Trädet är ett Paradisäppelträd.

Det blev inget Hässleholm idag för Emma missade den tidiga föreläsningen och var tvungen att åka in senare.

Jag åkte in till handelsträdgården i Osby och köpte lite blomster där istället.
Jag var ju där ändå och köplusten satt fortfarande i;) 

hoppas
att vädret blir bra till helgen för då blir det till att jobba ute!

Olivträd fanns det men de var inte fina här heller (för låga) så jag köpte två andra träd som jag visar i helgen;)))
Plus några blommor!

Söta drömmar!
KRAM

4 kommentarer:

  1. Jag vill se skålen också!! Puss

    SvaraRadera
  2. otroligt vackra blommor, paradisäppelträd låter fantastiskt vackert :)

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig butik! Många vackra sker. Där skulle jag trivas!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Har du lust i helgen så kom förbi vävstolsmuseet där jag har en utställning plus att jag ska tova inför besökare.
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥