fredag 20 maj 2011

Granit




HEJ!

 Ååhhhhhh vad skönt!!! Det är fredag!
Underbart väder dessutom:)

I dag efter jobbet har jag börjat fixa på altanen och i morgon ska det också vara soligt, så då blir det plantering av inköpta växter!!

JIHOOOO:)
Trevåningsfat 299:-, Granit

GRANIT är en underbar affärskedja. Affärsidén kläcktes av två mammalediga (norska) kvinnor som upptäckte det ökande behovet av bra förvaring i samband med familjetillskotten.

En stor portion miljötänk och en ännu större portion företagsamhet och VOILÀ - succen var given!


Korg 179:-, Granit

ljusstake i betong 99:-, Granit

*

DAGENS GRÖNA:


Inte många blommor finns i vårt (HÅRT) beskurna äppelträd. Här är i alla fall en bukett! Ska bli spännande att se om det blir någon frukt. Min käre S har en tendens att bli lite för ivrig när han börjar kapa grenar;)


Vid den lilla ån som rinner genom vår by hittade jag en fin tuva med Kabbelekor! De är så söta där de står vid vattnet!

*

I kväll har Emma landat här hos oss och ska bli kvar över natten. Vi har ätit gott och nu sitter S och hon och tittar på en film och dricker te:) här bredvid mig. Mycket strålning i det här rummet! Två datorer en TV och ett par mobiltelefoner. Tur att man inte är elöverkänslig!

De kan inte ha det lätt i dagens högteknologiska samhälle...

Ha en bra lördag!
KRAMAR


2 kommentarer:

  1. granit är toppen, skulle kunna shoppa hela butiken där :)

    sv: tack själv! vilken fin kommentar, jag blev alldeles rörd :)

    ha en fin helg! kram

    SvaraRadera
  2. Men mysigt ändå trots all strålning ;) Jag ska kolla på GRANIT, har faktiskt aldrig gjort det. Tack för tipset Karin! Ha en bra lördag :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥