fredag 27 maj 2011

Orange

HEJSAN!

Den färg som jag tycker minst om av alla färger är orange. Därefter brunt.

Vet fortfarande inte riktigt varför jag köpte dessa dynor. Eller...jo, det vet jag nog: de var dyra men såldes för halva priset. Säkert för att de inte fick dem sålda till fullpris för att det är en sådan ful färg! :(

Ingen vill väl egentligen köpa orange dynor?

Och eftersom de håller så hög kvalité får jag väl dras med dem till döddagar...:)


Ja man vänjer sig väl med tiden....fast det har sett ut så här i två år nu. Fortfarande fult. Men stolarna är sköna:)


För att ytterligare plåga mitt estetiska sinne fick väggljusstaken ett knallorange ljus. Usch!!! ;)


DETTA däremot älskar jag!

Blålila!

Nu har det regnat i stort sett hela veckan och jag börjar tröttna på det. Nog nu! Enough! Allt har fått så mycket som det behövs för ett tag och solen får gärna titta fram igen! S-o-l-e-n....hallå? 

Barnbarnen är här och vill leka ute i lekstugan. Och det går väl bra, för det är ju tak på den. Men den är lite trång för oss vuxna som behöver vara närvarande eftersom Sofia är så liten ännu.

Förresten ligger hon i min säng och snusar nu så jag tror jag ska gå och lägga mig....Myyyyyyyyys!


KRAMAR!






8 kommentarer:

  1. Men jag tycker inte att det är så illa. Faktiskt :) men det är klart, gillar man verkligen inte en viss färg då blir det inte bra än hur man gör. Jag tycker du ska strunta i vad de kostade...host...o harkel.. och köpa nya. Köp det du tycker om och sälj de där till nån som gillar färgen. :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle ha sytt knallgula eller knallröda småkuddar och lagt i stolarna det hade varit coolt!

    SvaraRadera
  3. Orange och brunt........Fina färger! ;)
    Kram på dig från.....Gissa vem??? ;)

    SvaraRadera
  4. Nä du, Ann-Louise, jag kan tyvärr inte byta ut dem eftersom det bara är jag i familjen som har denna antipati mot orange! S tycker att de är jättefina:( :)

    Sofia: Tack för senast! Ja, det vore kanske inte så dumt. Du får hjälpa mig efter du har flyttat in i grannskapet:)

    SvaraRadera
  5. Hmmmm - vet faktiskt inte .... men gissar på dig, Chris! :D

    SvaraRadera
  6. Hi, hi.........Rätt gissat! Kram från mig till dig!

    SvaraRadera
  7. jag tycker dom är snygga, letar efte orange faktiskt. Vart köpte du dom?

    SvaraRadera
  8. Jennie: Har köpt dem på Maxi, de fanns fortfarande kvar i fjol så de har dem kanske även i år! Lycka till! :)
    PS. Jag börjar också tycka bättre och bättre om dem:)
    Kram.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥