lördag 7 maj 2011

En snabbis

Gokväll!

Idag/kväll har jag inte haft tid att sitta vid datorn för två av våra flickor är hemma:LISA och EMMA

Sommaren har återvänt och vi har grillat och suttit ute och ätit i kvällssolen.

UNDERBART SKÖNT! OCH GOTT:)

Har dessutom blivit klippt och färgad av Lisa. Skönt med en egen frissa:) Jag våldnjuter när hon håller på med mitt hår, det är sååå skönt!

Så det har varit en fin eftermiddag och kväll:) Och jag är ungefär så snygg jag kan bli nu ;)))


Det där skåpet som hamnade här inne i gästrummet när vi flyttade runt möbler senast skulle jag ju måla vitt. Men nu tycker jag plötsligt att det är fint som det är.

Det passar så fint till bastutaket - eller hur!? ;)

Nu har det hunnit bli ganska så sent, jag ska nog krypa till kojs nu för i morgon ska vi åka till Karlshamn!

Vi är väntade vid elvasnåret.

SOV GOTT eller GODMORGON? Välj själva!

KRAAAM!

3 kommentarer:

  1. Bra beslut!

    Behåll skåpet som det är jag tycker det är finast så.
    Kram

    SvaraRadera
  2. ack! Det ska jag;) Det där taket kommer nog inte att bli målat heller...Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack skulle det naturligtvis stå:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥