måndag 23 maj 2011

Åska

Godmorgon!
 Åskan gick här igår och sedan var det lögn att komma in på Internet. Jag bakade muffins i stället för att ha något att göra.

Vilket födde en tanke:

Tänk så mycket NYTTA jag skulle kunna göra istf att sitta här varje kväll och blogga plus läsa andras bloggar...

Men hur kul är det? Man måste väl få unna sig att göra något bara för sig själv en stund varje dag?

Förresten så finns det knappt någon plats kvar i frysen:)


Bilden kräver väl ingen kommentar?

Nu måste jag ta tag i mig själv för det är snart dags att gå till jobbet. Somnade med nytvättat hår och har inte vågat titta mig i spegeln ännu;)

Ha en fin dag!

KRAM!

3 kommentarer:

  1. Men nu var jag först att kommentera hi hi :) Du är säkert lika vacker än fast du la dig med blött hår ;) Ha en bra dag på jobbet!

    SvaraRadera
  2. *ler* jag vågar inte ens tänka på vad jag kunde gjort med all tid...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack Ann-Louise, dig kan man alltid lita på:D

    Jenny: Tack för att du tittade in1 Ja, men man mår ju så mycket bättre när man har roligt:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥