måndag 28 maj 2012

Gunga i en hammock

HEJ!

Några dagar har gått sedan sist och mycket har hänt:
För det första:
Vi är världsbäst i schlager!!
Eller europabäst då...

precis som jag hela tiden hoppades och trodde 
så vann vår LOREEN
Ja och så har det ju varit Mors Dag och Pingst.
Fast jag har jobbat bort allt  det...


Här ligger en livsnjutare som inte kunde bry sig mindre
om vem som vinner en larvig musiktävling.

Skulle nog föredra en
Vemkanfångadeflestamössenpåennattochläggadem
påhusetstrappinnanhusseochmattevaknar-tävling :)


Lite (fis)rosa har fått komma in i det blå.


En kudde och en blomkruka.
Det kändes lite föör maskulint :)


På väldigt många ställen finns det småplantor
av blå lobelia.
Det var en lite väl stor låda jag köpte:)


Javisst - här i också; hehe


Men faktiskt så har jag inhandlat ett par rosor till.
Har satt på nätet på trädstammen i bakgrunden 
för att försöka hålla Nisse borta.

Han klättrar nämligen i det stackars lilla trädet!
Stammen är helt sönderriven i barken:(


Klättrar? Jag? Nääää-ä... ;) Jag sover ju bara...

Den här månaden har jag jobbat nästan 200 timmar!
Men snart så.......:)

Hoppas att ni har det bra!

KRAMAR!!!

12 kommentarer:

  1. Klart inte Nisse klättrar, han är dju så lugn och fin och sover mest hela tiden:-)

    Här börjar också bli mulet och kallt. Men värmen kommer väl tillbaka får vi hoppas.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ulla: Visst är han/gör han;)
    Ja nu spar vi lite värme till midsommar:) det var länge sedan vi hade en solsäker sådan...men vi har ju våra glasverandor!:D
    Ha en fin dag i morgon!

    SvaraRadera
  4. Fina blommor! Roligt att se söta lilla Nisse igen! Tycker han om när det gungar i hammocken?

    Ha det så gott

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  5. Hängmatta eller hammock en varm sommardag = lycka

    SvaraRadera
  6. Anncathrine; ja, det gör han, konstigt nog, men han är ju lite annorlunda ;D
    Nu har vi svalt igen efter en dryg veckas sommarväder. Har beställt tillbaka sommaren till skolavslutningen...
    Kram:)

    SvaraRadera
  7. Hulda: Ja, även för en katt verkar det som ;)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Tittar in via LyckligaPraliner.

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Tittar in via LyckligaPraliner.

    SvaraRadera
  10. Hej Rackartuss! du är välkommen att titta in när du vill! ;)

    SvaraRadera
  11. Men jag vill också sitta i hammocken med Nisse. Jag dricker både kaffe och te ur min Karin-mugg och låtsas att jag gör det :)

    KRAM♥♥♥

    SvaraRadera
  12. Men kom hit och sätt dig med honom då!!! Du vet ju att du är välkommen:)
    Kram och godnatt ♥♥♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥