torsdag 17 maj 2012

Min kamera

HEJSAN!

Jag har glömt min kamera i Kristianstad hos Emma!!!

S-H-I-T
Vad många fina saker jag har velat fota hela dagen!
Nisse har varit gulligare än vanligt - och det vill inte säga lite!
En av svärsönerna är här och installerar allt möjligt
som jag inte vet hur vi ska klara av att sköta
när han åker härifrån....

Kameran, kom hem!!!
Jag vill ta bilder!

Men, nu fick jag lägga in bilder från Inreda istället.
Prylar, prylar...:)
Som en disktrasa tex :D
Med klurig text på...


Ett fint förkläde (till Lisa?) Finns även enfärgat prickigt.



Kuddar, kuddar och åter kuddar finns det på Inreda.
Det här med att göra mönster...så kul!
Och så mycket det finns att mönstra!
Tyger. Vaxdukar. Washitejp:)

Det här skulle nog Lisa gilla också:)

Fin tallrikshylla. Eller hylla till barnrummet 
med sagoböcker i.


Fondvägg

Ja, en tapet också.

Mönster!!!
Finns hur många som helst.
Tror jag ska slå mig på det i nästa liv.
Ni skulle se hur många olika mönster jag
åstadkommer när jag pratar i telefonen :)

Nu måste jag sluta dagens inlägg för jag får inte
behålla mitt trådlösa tangentbord:(

Helt plötsligt har TV:n förvandlats till datorskärm
och vi ska sitta i soffan och ha tangentbordet i knät...

Ja, inte jag då.
Jag blir vid det gamla,
fast med ett annat tangentbord ;)

Ha de'
KRAMAR!!

8 kommentarer:

  1. Jag med när jag pratar i telefonen...:) Jag ska kika in på inreda imorgon. Jag är ledig då och hela helgen. Känns så bra. Jag har det jag ska göra men jag tänker inte stressa. Disktrasor går åt som smör i solsken här. På jobbet har vi disktrasor på stora rullar. det skulle jag vilja ha hemma. Bara vita iofs men ändå. Vill ha fräscha trasor.

    Hoppas du får tillbaka kameran snart. Jag kommer att sakna dina bilder annars.

    Ha en härlig ledighet. För visst är du ledig?

    ♥ kram ♥

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det känns tomt utan kamera, det är ju ett viktigt redskap för oss bloggare;)
    Tallrikshyllan var jättefin, jag måste nog kika in på den där sidan och kolla in allt som finns!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. SV: Ha ha, nej du har nog rätt, Jenny var inte med och sprang barfota i snön, inte vad jag kan minnas. Jag minns bara att det var jag, Susanne och Olle.
    Hoppas du får en skön kväll! (kan ju meddela att det tydligen inte går så bra för Sverige...)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ann-Louise; Ja disktrasor är verkligen en förbrukningsvara. Därför brukar jag inte köpa de där dyra(25:-/st)
    Jag har varit ledig idag, men i morgon och på lördag jobbar jag:(
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Inreda finns här i stan. Vågar sällan gå in ;)

    SvaraRadera
  6. Marie: Tallrikshyllan skulle kanske vara fin i lillstugan? :)
    Jag får tillbaka min kamera idag utan att lyfta ett finger;) De kommer hit med den!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Birgit: hahahhaha Olle var liksom självklar, eller hur?
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Hulda: Finn det? Då ska jag göra ett besök där i sommar:)Börjar spara nu;)
    Kram.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥