tisdag 22 maj 2012

Omgiven av kärlek.

 ♥ Lilla prinsessan
Estelle
fick sitt namn idag:)

Det har väl ingen missat? 
Dopceremonien var varm och både
mamma och pappa utstrålade kärlek.

Tom Morfar kungen!!!
Men att han besitter förmågan att visa varma känslor
 det visste vi ju redan...;)


Jag tror att hon är en lyckligt lottad liten flicka.
Inte bara vad angår gods och guld.
Jag tror att hon även kommer att
förmånen att växa upp i ett
kärleksfullt hem.

Ni vet:
Bättre lycklig i ett slott än olycklig i ett ruckel;)


Väldigt tyst och allvarsam var hon hela tiden
Ända tills dopet var över. Men den lilla protesten
tystades effektivt med en napp:)



Jag hade bullat upp med Prinsessbakelse
framför TV:n dagen till ära:)
S tyckte att det var lite larvigt...men han åt med god aptit;)


Dagen till ära II:

Den svenskaste av alla blommor slog ut idag!

Grannen har en hel gräsmatta full av dem
och de får vara ifred tills de har blommat ut
innan hon klipper gräset.

Ska visa en 'fullblomsbild' senare!

Nu sitter jag och lyssnar till Melodierna i
första semifinalen inför ESC. Blandad kompott måste
jag säga...men det är klart: alla vill kanske inte vinna!
Det kostar ju en del.

Men vi vill!
Och vi har verkligen chansen i år !

Ha en fin onsdag, lillördag:)

KRAMAR!!!


9 kommentarer:

  1. Tycker att ärkebiskopen får med beröm godkänt. Han känns närvarande och enkel.

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen. Det var inte så strikt överhuvudtaget. HMK börjar släpp lite på sina stränga regler, tom pojk- och flickvän fick ju närvara:)

    SvaraRadera
  3. Vår färskaste prinsessa var en riktig cool liten tjej och SÅ bedårande söt!!
    Det märktes på Victoria att hon var tagen av stundens allvar, hon var riktigt rörd några gånger!
    Sov så gott:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Ja hon ser väldigt lycklig ut! Det var fint, precis som deras bröllop var:)
    Sov gott du med;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Hallå där och gokväll! Lite väl sent nu kanske... Men kolla in elinornilsson.blogg.se för att se exakt vilka som gick vidare ikväll och sådär. Det blev nästan helt perfekt.
    Gott med bakelse innan va? Hälsa Nisse och S!

    Hörs imorgon. Kramar!

    SvaraRadera
  6. Jag såg reprisen av dopet eftersom jag var lite skitig under naglarna när det sändes. Tyckte den lilla var absolut sötast i slutet när hon gäspade sådär bäbisgulligt. Å nog kommer hon få kärlek alltid... vilket man önskar att alla barn skulle få

    SvaraRadera
  7. Men så gulligt - Hade du köpt prinsessbakelse till dig och S?! ;)

    Jag har inte sett vare sig dop eller semifinal. Tror inte det blir nåt ikväll heller. Jag vill ha en låååååång semester känns det som.

    ♥♥♥

    SvaraRadera
  8. Hulda: Ja visst var det gulligt, det tyckte jag med:) Alla barn har rätt till en trygg barndom men vi vet ju att det inte alltid är så, tyvärr:(
    Hoppas du har en bra dag:)

    SvaraRadera
  9. Ann-Louise: Men stackars dig som är så trött/less. Jag hoppas att du har en låååååång semester i sommar. Minns hur lycklig du var förra sommaren när du gick på semester! Det är alltid som tyngst tiden innan:)
    Men snart är du där!
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥