onsdag 2 maj 2012

Jag får inte nog!

Godkväll!

Hur skönt är det inte med detta väder!?
För mig får det gärna alltid vara så här!
Jag skippar gärna årstiderna!
Och regnet. Och snön. Och blåsten.

Så känns det i alla fall idag:)


Titta bara! En bild på den gamla Prästgården
som tillhör skolan där jag arbetar.



Lönnen har en fin spröd grönska
 och 'näsorna' har börjat utvecklas ;)

 

 
När jag gick förbi min grannes hus smög jag in
och tog den här fina bilden:)


...och den här!

Ja, det ska ju bli sämre väder mot kommande helg
så det är bara att njuta! Det ska iaf vara fint i morgon! :)

I morgon när jag slutar jobbet ska jag åka till Malmö.
Jenny ska till doktorn med Sofia och jag ska passa
Alice under tiden.

Blir kvar till lördag eftersom vi ska ha tjejmys,
(J är i HongKong) se på Let's dance, vräka i oss godis
 och tycka till om alla deltagare:) Och klänningarna!;)

Nu är det dags att gå och sova här
Hoppas ni har en fin dag i morgon!
KRAMAR!!

7 kommentarer:

  1. Det finns inget härligare än den första riktigt varma dagen. Igår var city fullt av utefikande folk i kortärmat och solglasögon. Själv klarar jag inte den där riktiga hettan, men värme är gott och sol gör allt lite lättare

    SvaraRadera
  2. Det är så underbart att vakna, dra upp persiennerna och se att det är SOL!!
    Hoppas du får en fin torsdag:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Åh vilka underbara bilder, Karin!
    Saknar ju nästan Glimmen lite när jag ser prästgården... ;) (men bara nästan)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder!
    Ja, nu är det en underbar tid, bara att njuta allt man kan.

    Önskar dig en riktigt härlig helg i Malmö. Hoppas ni får lite bättre väder där, här ska det bli riktigt dåligt.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  5. Visst kan du ta o skicka solen lite norrut?? Här har de lovat (hotat med?) snöstorm i helgen... undra vart sköna maj har tagit vägen?? Inte hit iaf, jag tror vi fick november ist... Men annars är allt bra (ensamt när tjejerna är borta!) Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Härliga vårbilder du har tagit!! Nu har kylan kommit tillbaka till oss, hoppas solen vänder åter snart

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni har det mysigt! :)

    Kram ♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥