måndag 27 februari 2012

Men är det inte...

...världens goaste lilla nacke???
För mig alltså;)

Mormors ena lilla.

I dag har jag jobbat en lång dag. 10,5 h.
När jag kom hem ankrade jag i soffan och tittade
på allt och ingenting. Nu tänker jag inta horisontalläge
tillsammans med Hus & Hem för jag börjar tidigt i morgon!

Nisse mår bättre idag. Han äter lite försiktigt
och dricker ganska mycket. Det märks
också på hans status som har gått
från "Hängig" till "Lätt busig":)

Snart brakar det loss igen!

Natti, Natti!
KRAM! 

9 kommentarer:

  1. Malin: Ja det tycker jag med...han har förmodligen fått i sig något olämpligt där ute...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Skönt att Nisse mår bättre!! De elaka feerna träffar jag dagligen på mitt jobb, så jag är tacksam när de goda dyker upp:-)

    SvaraRadera
  3. Skönt att han mår bättre, det finns alltid en oro när de inte äter som de ska!
    Hoppas du får en bra dag på jobbet:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Åhh, en sån söt nacke!

    Skönt att Nisse börjat äta igen, vi har två katter och ibland så kan det gå ett par dagar utan en av dem äter, tror nog inte att det är någon fara om det inte går för lång tid.Våra katter går ut och in som de vill, så man vet ju aldrig riktigt vad de kan ha fått i sig.

    Önskar dig en bra vecka
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  5. Se där ja! Jag tror alla fyrfotingar har något sånt där för sig, skönt att det går åt rätt håll iaf.!

    Nån fler än jag som är såld på nackar! Sötast i världen är ändå bebisnackar med sina fjun.. ;-)

    Hoppas arbetsdagen går fint!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh va bra att han mår bättre!! Tråkigt att du jobbar så långa pass. Har ingen att dricka kaffe med ;))

    Jag har slutat för dagen men är kvar på jobbet. Ska lägga nytt schema och det tar lite tid. Hinner nog ta mig en kaffekopp innan jag åker hem.

    KRAM ♥

    SvaraRadera
  7. Tack för era kommentarer!
    Har precis kommit hem från jobbet och huset känns väldigt kallt; 16 grader. Brrrrr. En lampa lyser grönt och en blinkar rött på pannan. Tur att S snart kommer hem, för jag vågar mig inte på att meka med den eländiga svikarpannan...

    Nisse är ute nu, och i matskålarna har det ingenting hänt idag. Jobbigt det här! Men han verkar pigg i alla fall, han skuttade iväg ut genom dörren:)

    Ja, goa små nackar är väl bland det bästa som finns:)

    Ska försöka hitta den varianten på
    kommentarsfält som jag har sett att många har; där det finns plats för kommentarer efter varje lämnat meddelande:)
    KRAMAR till er alla!

    SvaraRadera
  8. Är det inte en liten prinsessa som man skymtar där!
    Gott att lilla NIsse mår bättre.
    Kram 3 Tanter.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥