lördag 25 februari 2012

Schlager

Hejsan!

Idag har jag varit i Malmö och tittat på genrepet av Mello.
Tillsammans med (döttrarna) Elin och Jenny.

Och (barnbarnet) Alice.
Och hon var helt salig. Speciellt när Danny sjöng:)


Malmö Arena. J och A till vänster i bild.


Vi satt ganska nära scenen, jag kunde fota
artisterna, men alla bilder blev ju inte så bra:)

Lite suddigt.

Tyckte att Charlottes nummer var bra,
men sedan gick det ju inte vidare. Fast på
genrepets fuskröstning gjorde hon det:)

Ända till Globen, faktiskt!


Dotter J och barnbarn A.

 

Väldigt duktiga är de alla tre programledare!
Hela publiken fick stå upp och sjunga "Ja må han leva"
för Danny som fyllde 30 år idag.

Och det gjorde vi så gärna!

Bild från Expressen 
Han var ju AMAZING :)
Fast han stod inte still tillräckligt länge
för att jag skulle kunna ta en bild. Men scenshowen var kanon!

Fast jag hoppas fortfarande på att Loreen vinner! 

Mitt mellanbarn:) Nr 3!

Fick ingen bra bild på Elin inne i Arenan.
Hon satt alldeles för nära mig. Men hon var också med!

Gulle!

På hemvägen var vi förbi till Lisa och tittade
på familjens nytillskott: Lemmy.
Han var så liten, pigg och söt!
Tuggade friskt på mina händer.
Hela tiden!!


Lille Nisse är inte kry.
Idag har han inte ätit något alls.
Han vill inte ens ha sitt älskade kattgodis,
som han brukar vara tokig i.

Men i går åt han, så vi avvaktar lite
innan vi tar honom till vetrinären.
Kanske är han piggare i morgon!
Hoppas det...

Hoppas även att ni får en avkopplande och skön Söndag!

KRAMAR!!

2 kommentarer:

  1. Vilken spännande helg! Förstår verkligen inte varför Charlottes låt inte gick vidare! Tyckte det var en riktig kanonkulelåt! Och istället för lotta & christer, zzzzz......!

    Vackra döttrar & barnbarn du har :)

    Hoppas Nisse är piggare, de kan väl ha såna dagar då inget verkar kul eller gott.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hugan: Ja jag hoppas verkligen att Nisse blir bättre. Verkar så konstigt att han varken vill äta eller dricka.

    Fortfarande är han relativt pigg; men jag ska kontakta veterinären i morgon om han fortsätter att matstrejka. Faktiskt så drack han lite vatten för en stund sedan:)
    I diskhon. Han stod med båda framtassarna nere i vattner och drack:)

    Ja, Lotta o Christer ja...den sången kändes det som att jag redan kunde sjunga med i. Så lik alla deras andra ;)))Don't let me do-o-own...

    Ha en fin måndag!
    Kram.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥