fredag 9 mars 2012

Etiketter.

Bara en liten snabbis:

Jag blir snart galen på alla korkade etiketter
jag har svamlat ihop i början av mitt bloggande.

De är ju rent för många och för likartade.
Ändå hittar jag oftast inte något passande för vissa av mina inlägg.
Det stör mig.  

Väldans.

Bild lånad från Nätbutiken Perlan Living

Någon som har ett tips?

Jag vill ha bort hälften minst, utan att behöva gå in
i vart och ett av gjorda inlägg och göra om.
Det skulle ta alldeles för lång tid!!

Det enklaste vore kanske att börja om med en ny blogg?

Ha en fortsatt fin fredag!
Kram.

PS. Vet inte var randen vid bilden dök upp ifrån!?? Den stör mig också kan jag meddela;)))

4 kommentarer:

  1. Jag försökte med etiketter men jag snurrade in mig på samma sätt som du beskriver så jag slutade med dom. Skriver jag ett inlägg som har en stark koppling till ett tidigare så letar jag upp det och länkar istället

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset:) Då tar jag bort allt sådant, tror ändå inte att någon är speciellt intresserad av att gå tillbaka och titta:))
    Har aldrig länkat till ett eget inlägg, men det ska väl inte vara så svårt?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. jag använder etiketter, men har inte så många. Tycker det funkar rätt bra. Men kanske ingen mer än jag som bryr sig om att de finns där:-)

    SvaraRadera
  4. Jag tog bort dem och sedan satte jag dit dem igen på prov. Tänkte att jag kanske kunde göra några grupper: typ Djur, barn, hus osv

    Men se det gick inte, alla gamla etiketter kom tillbaka. Måste nog ta bort vart och ett från inläggen först, annars hänger de med. Tror jag...

    Och det verkar jobbigt så det får nog bli så här!
    Kram:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥