måndag 19 mars 2012

Kvällshälsning

HEJSAN!

 Är på väg i säng nu, men tar omvägen om datorn
för att skriva en liten hälsning:)

Jobbade till kl 20 och sedan har S och jag tittat på
"Bron" den svensk-danska serien som
gick på TV för ett tag sedan.
Den är helt ok.

Minipåskliljor ute på cafébordet.

Idag har det blåst så in i vassen!
Inte alls skönt, tog tom på mig strumpbyxor
under jeansen igen.


HM  finns de här fina handdukarna att
köpa alternativt beställa hem. Gillar mönstret jättemycket.
Vi hade ett helt rum tapetserat med en tapet i liknande
mönster som fanns på Ikea för så-där 30 år sedan:)
Fast den var zigzag-mönstrad i två blå
nyanser. Jättefin var den!


Den här mattan finns hos Lillavillavita
Vill ha! Tycker att den är så fin!
Finns i två storlekar. Gå in o titta vetja!

Hennes webbutik ligger i Kristianstad. Ibland håller
hon öppet så man kan komma dit och handla.
Återkommer ofta till just den här mattan
i mina tankar, så det är väl ett tecken
på att jag ska köpa den, kanske?

Ser den ligga på golvet framför köksbänken:)

Nä, nu måste jag gå o sova,
ska upp tidigt i morgon och jobbar lång dag!

Ha det fint i morgon!
Kram och godnatt!

6 kommentarer:

  1. Förståra att tycker mitt sofftyg är fint när jag ser mattan, det är väldigt lika tyger:-).

    SvaraRadera
  2. Mattan är supersnygg!!!!!
    Me want too;)

    Pok!

    SvaraRadera
  3. Mattan hade gärna fått flytta hem till mig om golvet varit vita. Supersnygg! Köp om den inte kostar skjortan :)

    Minipåskliljor kanske jag skulle ordna till min lilla balkong! Väntar nog lite eftersom även vi har stormen from hell på besök

    SvaraRadera
  4. Den där mattan finns i mina drömmar också, den är ju bara SÅ snygg!
    Hoppas solen lyser hos dig också idag:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Ja, köp mattan vet ja! Den är ju så snygg!
    Kram 3 tanter.

    SvaraRadera
  6. Ok - har ni ssagt det så! Den är inte så väldans dyr, kostar drygt 350:-
    Kramar! :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥