tisdag 20 mars 2012

Jag har vunnit!!!

Hejsan!

Idag har jag fått en vinst från Ann-Cathrine som har bloggen
Blommiga Rutan. *Hon har tillsammans med två andra
tjejer en butik med samma namn - både på webben
 och en fysisk - som ligger i Södertälje.
Rätta mig om jag har fel, A-Cath :)
*Jag hade ett fel! Hon äger butiken och de andra
två tjejerna jobbar där:)

Ett stort, varmt tack för allt det fina!!!


Om jag får paket så tycker Nisse att även han har en del i det!
När jag öppnade det yttre pappret spred sig en 
underbar väldoft i rummet.


N visar stolt som en tupp upp vad vi har fått!
 Och det var inte måttligt så mycket
fina saker det var i det paketet!


En flätad liten necessär i grått. Väldigt välsydd
och fin med två fack inuti. Lägg märke till Nisses lilla tass
som visar vad ni ska titta på!

Ett te som doftar väldigt gott! Ska smaka det i kväll!
Men jag sitter nog inte på balkongen;)

Pumptvål från Laura Ashley. Kaffeservetter.
 En doftbrev - att lägga bland underkläderna kanske? :)


En stor fin sjal/sarong i grått.
Och i necessären låg en förpackning pappersnäsdukar
och en liten doftpåse.


Allt är genomgånget och kontrollerat och Nisse har släpat
med sig silkespappret till elementet bakom bordet.

Han fick ta det och jag fick resten! Bra deal tycker vi båda

Det här var en väldigt rolig dag!
Tänk att få så mycket fint helt gratis!
Härligt det här med att blogga!!!

KRAMAR
till er alla men idag främst till AnnCathrine! ♥

6 kommentarer:

  1. Men oj, vilken vinst!! Förstår att du (och Nisse förstås) är glada idag:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det var med lite silkespapper till Nisse:-). Grattis till vinsten. Själv vinner jag sällan något, kanske för att jag så sällan tävlar, haha! " Vill Gud att jag ska vinna, så vinner jag, sa kärringen som ingen lott hade"

    SvaraRadera
  3. Grattis, det var en riktigt fin vinst du fick! Har följt blommiga rutan ett tag och har blivit nyfiken på butiken, så jag tänkte åka förbi södertälje och titta in där någon dag:-)

    Ha det fint!
    Emma

    SvaraRadera
  4. åh, vad KUL!!!
    Grattis!!

    PUSS!

    SvaraRadera
  5. Rena rama julafton!! Grattis till vinsten Karin! :)

    Och du, köp mattan och sluta fundera! ;)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. God Morgon Karin!

    Så roligt att du och Nisse blev glada för vinsten!
    Han är så jättesöt, så bra att få hjälp med att öppna paketet!
    En bra deal gjorde ni ju också, hoppas han gillar rosa, vi har ju blått också, hoppas inte Nisse bryr sig om det här med könsrelaterade färger.
    Försökte visa bilderna för vår ena katt, Molly, som ibland när hon är på det humöret är intresserad av att titta på katter (och hundar) på tv, men hon ville inte alls titta på Nisse, vet inte om hon kanske blev avundsjuk på att han fick vara med på så många bilder.

    Blommiga Butiken driver jag sedan 1997, från och till med hjälp av äldsta dottern Josefine,( hon har studerat några år ) nu jobbar hon ett par månader till,i början av juni väntar hon vårt första barnbarn, ska bli fantastiskt roligt. Isabelle är en ung, jätteduktig tjej, fyller 21 i år och har jobbat lite mer än ett år i butiken.

    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥