onsdag 14 mars 2012

Ett nattligt blogginlägg


Gonatt:)

Gör ett till inlägg nu av bara farten...
Hej vad det går!


Den här bilden har jag snott inne hos LEILA
i hennes nya webshop:)
som finns HÄR!

Den öppnades igår och när jag var inne och
rotade där så var den seeeeeeeg så in i vassen.
tror halva Sveriges befolkning var där samtidigt! :)
Fina saker men alldeles för dyra tycker jag. 
INDISKA finns den här fina lyktan med
ljust turkosfärgat glas.

 Den skickar jag till Ann-Louise, som älskar turkos! SWISCH!!!

 
Där finns även den här lampan i samma färg.
Måste bli ett mysigt sken:)
Swisch!
Och här står tuppe-nuppe..
Även han finns att köpa på Indiska.
Jag är inte någon Påskpyntare, men en tupp - 
ja självklart ska man ha en TUPP till Påsk!
Och lite ris. Kanske några vippor.
Och påskliljor :)

Och kycklingar så klart. Och hängande ägg...
ok då, jag är väl en påskpyntare...
 Men bara lite;)


Om ni köper papperstejp så köp den äkta varan:
Japansk WASHI-tejp.
Klibbar inte! (Kom osökt att tänka på Solstollarna nu;))  
Den som finns på Panduro är faktiskt inte
alls lika bra. Den klibbar fast! Och tar
med sig färgen från tex ett foto.

Bara så ni vet;) 
Nu blir det inte mer idag;)

som sagt: GODNATT!
Snön är borta från taken
endast Karin är vaken...

12 kommentarer:

  1. Indiskan har massor av "jag vill ha-saker" . Gillar även deras kläder, för det mesta:-)

    SvaraRadera
  2. Kanske tur att Indiska fortfarande tycker att vår stad är för liten för ett etablerande av en butik. Tur för min plånbok i alla fall.

    Maken e rolig han... "skicka paket till sig själv"... hahahaha. Innebär att även du har en snygg handstil

    SvaraRadera
  3. Men åh tack så mycket! Du vet vad jag gillar helt klart! ;)) Mycket snyggt och den där tuppen var väldans fin. Synd att jag har flera timmar till närmaste indiska.

    Pyntar inte så mycket till påsk men lite tuppar måste man ha...och lite fint dun...och ja en liten påskkärring..ja och godis förstås :)

    Ja snön är borta från taken och nu är inte Karin vaken. Strax hon kliver upp men inte med någon tupp ;)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Ulla: Jag käpte i stort sett alla mina kläder på Indiska tidigare. När jag var lite smalare om midjan:/ Och yngre. Gillade långa svepande kjolar och jesussandaler:)

    Nu tittar jag mest på saker. Koppar och sånt ser så fint ut på bild, men de är väldigt tjocka i "drickkanten" *Gillar inte*

    Men där finns absolut mycket fint!
    Kram:)

    SvaraRadera
  5. Vad hände? Sorterade du också papper? ;)

    SvaraRadera
  6. Hulda: :) Ja du, han tänkte nog inte riktigt där, innan han öppnade munnen;) Nog för att jag är lite knäpp, men...

    Skulle gärna vilja veta var du har fått fatt i kommentarsfältet som du har, där man kan skriva svar vid varje kommentar. ???
    Vill också ha så eftersom jag gillar att ha en dialog:)

    Kram, kram!:)

    SvaraRadera
  7. Ann-Louise: Har inte hunnit dit ännu! ;))) Jag går nu!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. A-L: Inte riktigt samma effekt här;) Jag såg en låda med sopor som skulle sorteras, vilket jag gjorde.

    En tvättmaskin går nu och ett nytt lakan sitter i mangeln:)
    Inga vackra naturupplevelser eller goda bär:)

    Men när jag kom in i köket och såg min nya rosa skål så såg jag plötsligt färska blåbär simma omkring i en skvätt mjölk där:) Så lite magi fanns det nog i min pall också.

    Måste kanske bara sitta in den först! Har mest använt den att kliva på så den är kanske lite lack på mig:D

    Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Hahaha ok :)) Blåbär är ju massor av magi och väldigt bra för ögonen!

    Strax far jag på jobbet.

    Ha det bra idag!

    ♥♥♥

    SvaraRadera
  10. Vi håller med Leilas saker är alldeles för dyra men ack så snygga!

    kram 3 tanter

    SvaraRadera
  11. Såg igår att det fanns fina rara saker på indiska, det bidde dock "bara" tre ljuslyktor!
    Inget påsk, inte än...
    Gonatt, gomorron o goafton!

    SvaraRadera
  12. härligt fint du visar har fortfarnade inte varit inne hos Leila..
    Ja inredning är verkligen ett underbart intresse....
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥