tisdag 11 oktober 2011

Vilken ska bort?

Gokväll!

Sova. Borde sova faktiskt det!
Snart är klockan tolv!

Men den här eländiga datorn är ju så rolig! Så här sitter jag...
Bara ett litet inlägg, och en undran:

VILKEN SKA BORT?


Hårda - alla är hårda
Gamla - alla är gamla
Ja...vad är det då? Förslag! Jag har ett rätt svar!
Det här är kanske inte en uppmaning man borde ha i min lilla blogg där bara ett fåtal kommenterar ;))

Men jag har ett pris också!

Som den första som gissar rätt får:)Och det kommer jag att visa om ett par dagar när vinnaren är utsedd!


Kram och godnatt!


7 kommentarer:

  1. Jag brukar aldrig ha rätt när jag ska försöka mig på sånt här, men gissa måste jag ju iaf! Jag gissar att bilden nere till vänster ska bort! Varför? Hmmm... måste jag motivera?
    Nu ska jag gå o ta hand om min sjuka tjej.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men coolt med roooosa !! ;))

    Hmmm...ja...jag tror den längst upp till vänster ska bort. Neej vänta! Längst NER till vänter. Längst ner till vänster. Fast nja, nä jo Längst ner till vänster :))

    O herregud för mycket att välja på. Det hade väl räckt med ett kort, om den ska bort eller inte :))

    SvaraRadera
  3. Jamen, motivera tjejer!!!!!!Varför ska den bort?

    SvaraRadera
  4. Ann-Louise :)
    Javisst var det fint med rosa!Var trött på det blå. Ska byta bilden på barnbarnen oxå men har ingen bra bild nu. Ska försöka ta en i helgen när de kommer hem, är jättesvårt att få Alice med på bild numera. Hon varken vill eller har tid:)

    Birgit:) Hoppas din lilla tjej blir bra snart och inte smittar ner dig: Min arbetskamrat är kanonförkyld så jag är oxå i riskzonen :(

    Kramar till er båda!

    SvaraRadera
  5. Okej - den längst ner till vänster ska bort för att den är av metall o de andra av trä.
    Och F mår mkt bättre, har t o m ätit middag!!
    kram

    SvaraRadera
  6. Jag tar tillbaka min gissning :)) Har klurat lite på det här alltså och jag röstar åter på mitt förstahandsval, HÖGST UPP TILL VÄNSTER! Varför då?....Jo...

    Min motivering lyder som följer - Ser att alla saker på samtliga fyra bilder är av äldre modell, förmodligen är något/några av dem ärvda ting som du uppskattar. Lite osäker på silver/metall längst ner till vänster men den gillar du. (?) Tror inte att du gör dig av med svepasken eller vad det heter för den använder du och ej heller kistan. De betyder något för dig, kanske är du en aning trött på dem....

    Ja då återstår spegeln som du har lite kluvna känslor för. Men nu har du tagit steget att ta ner den för att ni håller på att renovera. Du kastar den inte men du kommer att ställa den på ett säkert ställe.

    :)) Så där! Nu finns ingen återvändo. Jag röstar på spegeln längst upp till vänster och detta blir ju fruktansvärt roligt då du talar om hur fel jag har :)) Hur ska jag kunna vänta i flera dagar??? SPÄNNANDE OCH ROLIGT!! ;))

    SvaraRadera
  7. Ann-Louise: Du har verkligen tänkt till där;))) hahaha

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥