måndag 18 april 2011

En trappa upp

HEJ!!!

Nu har jag lärt mig såpass mycket att jag kan ladda ner bilder och hitta igen dem så de går att överföra till bloggen!!! :)

Datorn arbetar dock mycket saktare nu så vi får nog ta bort någon annan programvara för att ge rum till denna...vet inte ens om man kan göra så, det är det man har svärsöner till;)

JONAS!!!! HJÄLP! :)

Psssst...min mobil är också i behov av en liten justering...


När man gått uppför min vita fina trapp (är lika glad för den fortfarande) kommer man rakt på...
   

Detta gamla skåp som jag inte orkar bära ner med Stefan. Orkade bara den lilla lådan som fattas på bilden;)

DETTA behöver man också svärsöner till:

JOAKIM!! HJÄLP! :)


Här är det nya skåpet Expedit från Ikea.

Det svalde bra mycket mer än det gamla! Nu är det ordning och reda och sakerna går lätt att hitta. Hyllorna i gamla skåpet var trånga och djupa så man visste aldrig riktigt vad som fanns längst in:)

 Det är låg takhöjd däruppe och taket ska målas vitt så småningom

JONATHAN!!! HJÄLP!:)


Uppe på skåpet ligger bla dessa två armband som Alice och Sofia ska få i sina Påskägg!


Och min fina mamma kikar fram och tittar på vad jag håller på med:) Hon var den bästa mamma man kan tänka sig.


Skåpet från sidan. Uppe till höger skymtar dörren till balkongen som jag ska skura med rotborste. Det är mitt nästa projekt nu.

JESPER!!! HJÄLP! 

Hahhahaa! undrar om någon av dem ser detta!?

Ha nu en riktigt fin dag, njut av solen och värmen!!! 

KRAAAAAAM!

PS: Det gamla skåpet ska naturligtvis målas vitt!!! S!!!:)

2 kommentarer:

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥