lördag 16 april 2011

Playtones

Hallå där!
Idag har det hänt en del - S och jag har varit på invigningen av Mårtenssons nya bilhall i Hörby :)

Det var ett riktigt jippo må jag säga...måste ha kostat massor. Där ser man vad de tjänar pengar på oss stackars bilköpare.
Det var uppträdanden av Playtones och EMD (orkade inte vänta på de sistnämnda) Det var gratis godis i massor (och folk i massor) Det kostade 20:- för mat och dryck och alla pengar skänktes oavkortat till Cancerforskningen.  

Om man köpte en bil fick man 30.000:- i rabatt. Alla de billigaste bilarna var nog gömda för vi såg ingen under 100.000;)

Vi såg hela Playtones uppträdande - SHIT vad bra de var!
Det gick knappt att stå still.

De spelade bl.a gamla Jerry Lee Lewis-låtar och sångaren var skitduktig på sitt elpiano eller vad det heter Key-board...?
Vilket ös!

 Klicka på bilderna!

Det fanns även en kläd-och inredningsbutik i samma lokal, av den lite mer exklusiva sorten. Se bara provrummet!!!

Där fanns kläder av bl.a det nu så populära märket (i bloggvärlden) Chill Norway. Både för små och stora fashionistor.


Skulle velat ha haft de grå träskorna!!!!


Fin kudde och fina silvriga skålar! 


Och diverse andra fina saker. Jag köpte inget där idag för jag skulle vidare och köpa en ny KAMERA!!!

och det gjorde jag också, men den står på laddning nu och jag har inte ännu läst genom manualen så den får jag presentera i morgon!

Nu ska jag gå upp till min pysselhörna och plocka in alla grejor i hyllan som S har skruvat ihop och satt upp där sedan vi kom hem!!!
Kanske testar jag min kamera där sedan...:)

Nu ska det hårdrensas!
Ha en fin kväll! KRAM!!!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till kamerainköpet!! Vad blev det?
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kolla mitt inlägg i morgon så får du se;) POK

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥