söndag 24 april 2011

Sommaren fortsätter:)

...med oförminskad styrka.

HEJ!

Hoppas er Påskafton har varit trevlig! Det har vår verkligen varit, men idag är vi ganska så trötta! Det blev sent igår...tror den var bortåt halv fyra när jag somnade...;)

Nu har våra ungdomar (3/5) åkt vidare till fortsatta festligheter med pojkvännernas släkter och vi tar det lugnt i väntan på att Elin o Jonas ska komma tillbaka framemot kvällningen...och då ska vi grilla.

Igår åt vi Kalkon, brukar inte ha "julbord" annat än till Jul och midsommar:) 


Lisa med pojkvän på på väg att ta en tur på inlines och skateboard. Livsfarligt!

...och...

VAR ÄR HJÄLMEN!!?


S följde också med. Som gammal hockeyspelare är han väldigt säker på sina inlines. Men han borde ändå ha hjälm!!! Och skydd!


Fina Lisa:) Kolla hennes fiskbensfläta!


...och Jocke! Alltid glad och positiv :)



I år gick Påskdukningen i svart och orange. Kanske lite udda och inte särskilt vårlikt (Mer likt Halloween:)) men den här duken är så lång och bra och den behöver varken manglas eller strykas. Och inget spill syns, det är bara att drälla! ;)

Köpte den på GeKås i Ullared i höstas efter ett tips från min svägerska som bor i Varberg och har en likadan. 


Jag undrar hur många kilo (urk egentligen...om man tänker till) sådana här ägg det hat gått åt i detta hus under de sista två veckorna!

Vill inte veta!

Just nu känns det som att jag aldrig mer varken vill eller ska äta godis, men det har säkert gått över om ett par timmar...;) Tyvärr.

Är sååå fast i godisträsket...:(  

Ha en skön dag!/ KRAM!

4 kommentarer:

  1. ....jag vet....känner miig lite skyldig där....PUSS!

    SvaraRadera
  2. Håller med - det är nu man lovar att aldrig mer äta godis;) Få se hur det går! O jo, jag undrar åxå var är hjälmarna??? Hälsa familjen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha...precis min tanke! Ska försöka att inte köpa hem godis mer nu på ett "tag" - vad nu det kan innebära ;) Kram.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥