torsdag 7 april 2011

Nätshopping är gratis om man inget köper;)

Godkväll:)

Nu är Jenny och småflickorna hemma igen! (Myyyyyys!) Barnen sover och vi sitter här vid varsin dator och bloggar;) S tittar på golf;)

Inte särskilt socialt egentligen, men rätt så småtrevligt ändå;)

Har inga "egna" bilder ikväll, så jag har varit ut och gluttat i en nätshop som ni kan hitta HÄR


En fin svensktillverkad hylla i Fransk stil. Så fin tycker jag!



Denna söta burk skulle jag gärna vilja ha till min samling! ;)


Och de här fina nätkorgarna är inte heller fel...till en stor blomma, ett kilo apelsiner eller något annat :)

Detta @ är 23 cm högt och kostar 149:- Fint att ha i datorhörnan!
Detta franska porslin är ljuvligt! Har nu börjat samla på en (billigare) variant av porslin i liknande stil. Visar det senare;) 


 Och den här planschen är väl fin!? Love it! Inte för att den passar hos mig, men den kan ju vara fin för det. (Eller kanske just därför) ;)

Har alltså hittat allt detta på 'Country by mail'.


Till sist så tycker jag att min mammas gamla lampa från 1920-talet passar väldigt väl in i den franska stilen, eller hur!?

Hon hade den på sitt sängbord som liten flicka. Eftersom hon "såg en tant stå vid sängen" ibland, var hon väldigt mörkrädd. Så den var ofta tänd hela natten.

VET NI!:

I morgon är det fredag - igen :D:D
och liksom förra helgen har det utlovats soool här. Hoppas verkligen att vi inte blir lurade igen!

Natti, natti!
 


4 kommentarer:

  1. Hej Karin!

    Jag har inte varit inne på en dator på länge men nu har jag kollat in de senaste dagarna på din blogg och lagt in lite kommentarer.
    Vill att du kommer förbi och spanar in mitt senaste rum.
    Nu ska jag hem och klippa trasor något annat har jag inte lust till.
    Stor helgkram till dig och dina flickor och S förståss.

    SvaraRadera
  2. Senaste rum? Har du byggt ut?! Vad säger värden om det;) Hahaha:D Stor kram till dig också. Titta gärna förbi om du har lust!

    SvaraRadera
  3. Det ser likadant ut hos oss, jag vid datorn o J framför golfen :) Trevlig helg o hälsa alla!
    Kram från norr

    SvaraRadera
  4. :D Ja det är nog så lite överallt. Vi som bloggar är ju rätt så glada i våra datorer och männen i sin sport. Ha en riktigt fin helg du med!!Kram.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥