söndag 27 mars 2011

En svensk Samuraj

Gokväll!

Nu försöker jag göra ett nytt inlägg. Har gjort ett lååångt med flera bilder och när jag publicerade det så kom inga bilder med, bara texten:((((

Wierd...

 Här är i alla fall en bild på min son John som envisas med att stanna i Japan.

Han skickade denna bild till mig häromdagen. 

   
Visserligen är han i Kumamoto som ligger 100 mil från Kärnkraftverket som nu läcker mer och mer radioaktivitet. Så hemskt det är!

Ja ja, han är 40+ och lyder inte längre sin mamma. TYVÄRR

Nu provar jag att publicera så får vi se om bilden dyker upp i "direktsändning";) sedan måste jag gå o lägga mig för det blir en tidig morgon och en lång arbetsdag:)


KRAMISAR


5 kommentarer:

  1. Hahaha, trodde inte det fanns samuraj kläder i hans storlek! Kanske är skräddarsydd ;)?!
    Puss

    SvaraRadera
  2. haha - nej det förvånade mig också men han sa att de var töjbara ;) ?! Puss puss

    SvaraRadera
  3. Kul att se!! Vad cool han ser ut!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Han lever sin pojkdröm:);):)
    POK

    SvaraRadera
  5. Det är aldrig försent att förverkliga sina drömmar!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥