tisdag 8 mars 2011

Kaffe i solen!



HEJ, HEJ!

Kan fortfarande bara ladda ner en bild, så jag gjorde ett kollage...får väl bli det i fortsättningen, kanske!?

IDAG...

...är jag ledig från jobbet och har suttit ute i solen och druckit kaffe, läst och käkat blodapelsin! Satt först med jackan på, men det blev för varmt så den åkte av!

Boken jag läser har kanske en banal titel, men den är faktiskt mycket mer än så. Den är en sträckläsarbok! Den beskriver ett människoöde som kunde ha blivit så annorlunda och som griper tag.

Rekommenderas om man tycker om människoöden med dragning åt tragik.
Har inte läst den färdigt ännu, men det lutar i alla fall åt det hållet.

 Fast man ska ju inte gå händelserna i förväg, vilket jag alltid har haft svårt att låta bli :)



 SÅÅÅÅÅÅÅÅ Mysigt!

Himlen var alldeles blå, ingen vind i min vrå.
 Haha, det rimmade ju! skulle kanske försöka mig på att dikta lite;)

Nä, det är nog inte riktigt min grej, jag kan inte vara allvarlig tillräckligt länge. Det brukar lätt spåra ur och bli komiskt eller fräckt, oftast båda delarna;)


Nu ska jag gå upp en våning och röja lite i min syhörna. Om jag hittar symaskinen ska jag sy ett par kuddar innan S kommer hem från jobbet.

Jo, förresten igår när jag kom hem från mitt arbete så höll han på att måla taket vitt i hallen!
Gulle.

Ha en bra dag!

Kramar!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad myyyyysigt det ser ut!! Längtar till måndag! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. :D Fick ta bort kommentaren - gjorde ett grovt stavfel. Vad jag ville säga var att vi nog inte kan vänta oss en dag med sol efter vad det ser ut som på smhi. Men detta är ju bara början!!! POK

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥