söndag 6 mars 2011

Rosa skimmer

HEJ!

Ibland skimrar livet i rosa. Av någon anledning blir just denna sida av köket väldigt ofta rosatonad  när jag tar bilder utan blixt. Egentligen är det vitt, men jag tycker om rosa skimmer:) 

Mina kunskaper om fotografering är inte så goda och min kamera är ganska ordinär, antar att det kan vara förklaringen!? 

Tänkte i alla falll visa en av de saker jag köpte på annorlunda rum i torsdags.  


Nu hänger denna på en central plats i köket, tyckte den var så fin. Barnbarnens bilder som tidigare hade sin plats där har fått en annan inramning och placering.




 Helgen är slut nu

För mig slutade den i morse eftersom jag har jobbat hela dagen. Känner mig ganska tömd på energi, men ville göra ett inlägg ikväll eftersom jag jobbar en lång dag i morgon också. Har bestämt mig för minst ett inlägg om dagen...

Lisa och Jocke har varit hemma i helgen så jag hade gärna velat vara ledig idag också :(  

 

Helgens bukett går i lila - här är den placerad i köksfönstret. Det gröna utanför är en buske och det gröna på busken är barr;)

Än så är det lång till vår.....

GODNATT KÄRA NI!!

7 kommentarer:

  1. God natt kära mamma!!
    Jag vill också till Different Room!

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vi kan åka dit nästa vecka - I don't mind:) POK

    SvaraRadera
  3. Hallo Karin!

    Nu har det blivit ett måste att gå in på din blogg varje dag. Det är så kul att läsa dina små inlägg. Har berättat om din blogg för flera stycken, vill fylla på din besöks statistik. Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Tack Sofia, ja statistiken är ingen höjdare precis! Men så är jag ju ganska udda i blogvärlden :D
    Kram tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Du är inte alls udda utan snarare ett tillskott, ja va fasen också, ett riktigt nyskott med andra ord! ;D

    SvaraRadera
  6. Tack, A-L - jag var lite orolig att du hade försvunnit!! Kram :)

    SvaraRadera
  7. Nej jag är absolut inte alls försvunnen :) Jag läser troget varje varje dag ;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥