lördag 19 mars 2011

Kalas!


HEJ!!!

Tittar in en snabbis medan det pågår kalas härhemma;)  Vår mellanflicka Elin fyller 31 och hon vill alltid fira härhemma för hon har så liten lägenhet.

Säger hon, jag tror hon vill att jag ska laga maten...mina barn vill alltid ha kyckling och bacon med currysås. Och ris. Om de får välja. Och det får de:)

Ibland är de barn, ibland är de vuxna även i den åldern:) 


GRATTIS ÄLSKADE ELIN!

Den här fina bilden har Jenny tagit med sin I-Phone. Måste nog skaffa en sådan...


Några presenttips till er som har någon som fyller år...eller bara vill ha själva! :) Har hittat allt detta på inreda.com Vill ha de fina ljusglasen!
(Tine K) Och burkarna (House Doctor) kaffemuggarna heter "Farmor" :D  


Te/kaffemuggar från Broarne är väl fina!?


...och den här gulliga klänningen påminner om de klänningar jag hade som barn...undrar om Alice skulle kunna tänka sig att använda den??

Hon vill annars bara ha rosa kläder med rosetter, band och/eller Hello Kitty på.

finns på HM

Nu ropar de på mig, ha en fin kväll!

KRAMAR!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas ni hade ett roligt kalas ;) De där farmor-muggarna vill jag ha och alla andra muggar också för den delen :))

    www.lyckligapraliner.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de fina! Just nu har jag rätt fullt i alla skåp...vi ska ha en "garagesell" i sommar :)
    därefter kanske jag kan smyga in lite nytt;)

    SvaraRadera
  3. ok - min äldsta dotter Jenny har loggat ut mig...det händer ofta när hon är hemma, hon går in på sin egen blogg och jag får plötsligt hennes identitet när jag svarar på kommentarer. :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥