lördag 12 mars 2011

Final!

Halloj!!!
Jaha, det blev alltså Erik som vann - inte helt otippat;) Fast några röster av Norge blir det nog inte...;) Han blev dissad både av Alexander Ryback och den norska juryn;) Vet inte varför juryn inte gillade honom, men Alexander tyckte låtens text var kass. Typ för dryg.

Fast vaddå? Texten kommer väl i sista hand, först är det väl melodin och framförandet. Han är helt klart väldigt duktig på scenen! Och så är han otroligt söt, grabben! Jag förstår tjejernas dyrkan ;)

Nej, jag är inte gumsjuk, konstaterar bara fakta :D


Här framför han sitt bidrag; "I will be popular, I will be...."


...och här har han precis fått veta att han är kvällens vinnare...


 Kvällens tvåa, Danne

  Årets stora hitar på hemmaplan tror jag blir "Me and my drum" (Swingfly) och "Oh, my God" (the Moniker) 

*** 

Idag har S och jag varit och hälsat på hos min bror och hans trevliga fru. Det är tio mil dit och jag sov väldans gott i bilen på ditvägen... väldigt praktiskt att bara stiga in i bilen och i nästa ögonblick vara framme;) 
Åkturen tar c:a en timme :D

S lyssnade på skidskytte på radion, så han var nog mest tacksam att jag sov.

I morgon blir det ett litet hemma-hos därifrån. Jag springer runt med min kamera vart jag kommer. Min svägerska älskar loppisar och har många fina
 saker som jag har fotat.

När vi åkte därifrån var jag så klantig att jag glömde batteriladdaren till kameran! GRRRRRRRRR...så typiskt mig!!!



Säger godnatt med en bild på en liten vårblomma som står i mitt köksfönster och längtar ut!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥