tisdag 22 mars 2011

Varning...

...för att stänga av en icke-snoozande väckarklocka utan att först stå upp!!! Eller åtminstone sitta upp i sängen.

HEJ!

I gårkvälll när jag kom hem från jobbet (20.00) var jag TRÖTT som bara den. dessutom hade jag ont i magen. Ingen bra dag.

Jag såg NCIS mellan åtta och nio och därefter lade jag mig - och det har inte hänt någonsin förut, så vitt jag kan minnas, att jag lagt mig så tidigt.

Somnade genast och vaknade av klockan halvsju i morse, stängde av den, tittade upp ett ögonblick senare och då var klockan plötsligt ÅTTA.

Jag skulle ha varit på jobbet halvåtta.

Jag ska aldrig mer lägga mig tidigt! 

Jag lovar, Susanne! :)
(tack för hjälpen!:))

  Min äppeltavla som jag målade för ett tag sedan.

Det här är 'före'-bilder! Det är vårt lilla TV-rum där jag även har den dator jag använder till mina blogginlägg.

Väggarna är gula som ni ser! Det är nu det, men inte när det kommer 'efter'-bilder för då är de ljusgrå!


INGENTING i detta rum matchar väggarna. Utom möjligtvis någon liten fläck på äpplet :)  Här sitter jag/vi på kvällarna och kollar på TV. Just nu ser jag "Desperate Housewives"


Under pauserna - som nu - hoppar jag raskt över till denna stol och skriver/laddar ner bilder. Så det kan ta en stund att färdigställa ett inlägg.


Vilket jag nu har gjort!
Nu ska jag kolla vidare på de stackars fruarnas alla kval:)))

Ha en fortsatt fin kväll - och lägg er inte för tidigt ;)

KRAMAR!


2 kommentarer:

  1. Hallå!
    Men du, då har du inte sett våra hemska tapeter i tv- rummet. Jag verkligen hatar dom. Men sambon säger att han tycker de är såååå snygga! Men till hösten då - Ritch ratch fillibommbommbomm säger jag bara! ;)
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. och samtidigt är det ju kul att ha en förändring till det bättre att se fram emot, det skulle man ju inte ha om allt var tiptop:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥